Ahol jó pedagógusnak lenni! 06-30/954-67-67 info@neteducatio.hu
cart

Kosár

L

Görög nyaralás Fegyverneki Gergővel és diákjaival

Írta: Neteducatio Dátum: 2018. november 19.

November 15-én a kollégák egy szakmai napra gyűltek össze… ám a nap végére mégis Görögországba utaztunk el, ha csak jelképesen is. Összefoglaló szakmai délutánunkról.

Fegyverneki Gergő neve már nem ismeretlen a modern pedagógiában egyikünknek sem. Gergő, a Debreceni Fazekas Mihály Gimnázium elkötelezett tanára, több sikerkönyv szerzője. Ezúttal legújabb könyve (Játék, munka tanulás címmel jelent meg a Neteducatio gondozásában) apropójából gyűltünk össze.

gergo1

A délutánt a XXI. századi pedagógus jellemző, és vágyott tulajdonságainak körüljárásával kezdtük. Sok elgondolkodtató és inspiráló gondolatot hallottunk a projektmódszerről is, Gergő osztálya pedig előszeretettel prezentálta hogyan is néz ki ez a gyakorlatban. Görögországról készült projektmunkájukat mutatták be, változatos módon: versben, dramatizálva, újság formában, sőt, a nap záró akkordjaként közös görög táncot is ellejthettünk, mindenki örömére. A debreceni diákok felnőtteket megszégyenítő retorikai képességei, szórakoztató, szuggesztív előadásmódja mindannyiunkat lenyűgözött, többen azonnal meg akarták valósítani az ötleteket saját osztályukban is.

gergo2

A nap folyamán volt lehetőség dedikálásra, és szakmai párbeszéd folytatására is, mely lehetőséggel előszeretettel éltek a jelenlévő pedagógusok, így nagy örömünkre a tudásmegosztás is magasabb szintre emelkedhetett.

 

 

Fegyverneki Gergő legújabb könyve ITT MEGVÁSÁROLHATÓ!

 


ikonOlvasószoba

E-learning, a pedagógus jó barátja

Kötelező 120 kredit 7 évenként. Mindannyian tudjuk, hogy vannak, akik minél előbb túl akarnak lenni a továbbképzésen, néhányan az utolsó pillanatig húzzák, vannak akik minél többet szeretnének tanu...

Tovább olvasom »

Digitális kalandok 9. – Tanulás digitális történeteken keresztül II.

Korábbi írásomban már szót ejtettem a digitális történetmesélésről, és arról, hogy miként születhetnek egyszerű, digitális forgatókönyvek. Most azt szeretném megmutatni, hogy ezek miként tudnak éle...

Tovább olvasom »

Mobilok az iskolában – tények és tévhitek 3. rész: Milyen mobilalkalmazásokat érdemes kipróbálni természettudományos órákon?

Vajon mennyiben lennének motiváltabbak a diákok kémiából, ha kedvükre kísérletezgethetnének anélkül, hogy bármi bajuk esne? Többet tudnának-e az emberi test működéséről, ha a zsebükből bármikor elő...

Tovább olvasom »