A külföldön nagy népszerűségnek örvendő és eredményesen alkalmazott tanulásszervezési módszer hazai adaptációjának kézikönyve nemrégiben került a polcokra, Prievara Tibor tollából.
Legyen Ön is részese egy kreatív, élvezetes és forradalmi szakmai újításnak! A külföldön oly népszerű tanulásszervezési módszer kézkönyvét most először olvashatja magyarul, a hazai oktatási rendszerre adaptálva.
Mitől lesz hatékony, produktív és korszerű egy pedagógiai módszer a 21. században? A válasz az innovációban, a játékosságban és a belső motivációban rejlik. Az új kiadványunkban megismertetett módszer mindhármat ötvözi magában, ez pedig nem más, mint a gamification, vagyis játékosság módszere. Nagy előnye, hogy megoldást nyújt mindazokra a nehézségekre, amivel korunk pedagógusai – így Ön is – küzdenek:
Hogyan lehet az osztály minden egyes tagjára differenciálni?
Hogyan lehet felszámolni a motiválatlanságot és a teljesítményszorongást?
A nagy tananyagmennyiség mellett hogyan készítse fel az iskola az életre a gyermeket?
Prievara Tibor nagy sikerű és komoly eredményeket hozó módszere csak nálunk érhető el szakkönyv formájában!
A módszer valójában nagyon egyszerű: a játék élményszerűségét, természetes motiváló erejét használja fel; ötvözve a videojátékok pontokat gyűjtő, szinteket ugró struktúrájával: a diákok magukénak érzik az iskolai előmenetelük irányítását, saját maguknak jelölnek ki célokat, amit a saját maguk által megtervezett úton, módszerekkel érnek el. A büntetés és megbélyegzés helyett lehetőségük van arra, hogy hibázzanak, és a javítás lehetőségét a módszer felépítése eleve tartalmazza.
A könyvben megismertetett módszert alkalmazva hatékonyan és könnyedén tudja ezt megoldani. Gyakorlati ötletek, tapasztalatok segítik abban, hogyan strukturálja a feladatokat, tananyagot, hogyan ütemezze a haladás tempóját, mindezt a sikeres és eredményes munka érdekében.
Kinek ajánljuk:
- tanítóknak
- általános iskolai és középiskolai tanároknak
A kiadvány felépítése:
- Előszó
- Baj van, nem is kicsi
- A jövő képességei
- Tanár a présben
- IKT és a tanár
- Még elvek és minden egyéb, amire a rendszer épül
- A rendszer valóban beindul és már élhető (2.0)
- IKT és a diák
- A pontrendszer evolúciója
- Gyakran ismételt kérdések, avagy GYIK
- Mit gondolnak a diákok?
- Pontrendszer lépésről lépésre
- Az értékelési rendszer adaptációja
- Utószó