fejléc termék

olvass továbbOlvass tovább

 

 

Értsünk szót a 21. századi gyerekekkel, legyen stresszmentesebb a tanítás!

 

tzuui

A pedagógusok többségének a legnagyobb kihívás a 21. században a 21. századi gyerekeket 21. századi módszerekkel eredményesen az életre nevelni. 

A modern pedagógus nagykönyve segítségével megtudhatod, hogy milyen utakon lehet a jövő generációjával sikeresnek lenni,  és ehhez nemcsak elméletet, hanem a mindennapi gyakorlatba egyszerűen bevezethető, és a munkáját támogató megoldásokat ismerhetsz meg.

promo-students 

 

Készen állsz, hogy Te is21. századi pedagógus légy?
Kiadványunk segítségedre lesz ebben!

 

 

Miért is nélkülözhetetlen egy pedagógus életéből ez a kiadvány?

 

  • mert a pedagógusoknak segítségre van szükségük ahhoz, hogy a 21. századi gyermeket milyen módszerekkel tudják eredményesen tanítani
  • mert valós pedagógiai problémákra valós válaszokat ad
  • mert olyan gyakorlati segítséget nyújt, amelyet azonnal ki tudunk próbálni
  • mert sokkal olcsóbb, mint egy tanfolyam, mégis annyi ismeretet nyújt számunkra
  • mert a szemlélete nemcsak gyermekközpontú, hanem főként pedagógusközpontú

 

male_unicorn_teacher_cover_Bored_Teachers_1024x1024

Miért nem hiányozhat ez a könyv egy pedagógus könyvespolcáról sem?

  • Mert a szemléletváltás már nem kikerülhető, de ezzel a kiadvánnyal könnyebben sikerül.
  • Mert kell egy fogódzó a 21. század oktatásához.
  • Mert a jövő felnőtteit a ma pedagógusai nevelik.
  • Mert hiánypótló, egyedi.
  • Mert igazi innovatív, 21. századi eszközöket mutat be.
  • Mert digitális és mégis közérthető.

 

Mert minden pedagógusnak szüksége van egy ilyen 21. századi eszköztárra.

szerző

Dr. Gyarmathy Éva szakmai előszavával:

A pedagógus szerepe megváltozott a 21. századra, bár ez nem mindenhol látszik. A tanítás sokkal inkább tanulásszervezés, mint a tananyag átadásának biztosítása. A tanár feladata, hogy a tanulóknak a legoptimálisabb tanulási kereteket adja. Ehhez tartozik, hogy kiválasztja, amire a tanulónak szüksége van, rendszerezi, értelmezi és alkalmazhatóvá teszi a tudást. Ez a könyv pedig éppen azt teszi, amit egy jó pedagógusnak kell: rendszerez, értelmez, alkalmazhatóvá tesz.

 

Ez a könyv igazi 21. századi módszerrel dolgozik, mert megfelel kezdőknek és haladóknak. Nem kell minden programot, eszközt és módszert használni ahhoz, hogy a pedagógus megadja a 21. századi tanulás lehetőségét a diákjainak. Mindenki annyit és azt vesz le belőle, amit és amennyit jónak lát. Ez az autonómia és a 21. század szépsége.

 

tzuui

Rendelje meg most!

  • Biztonságos fizetés: átutalást, kártyás fizetést, utánvétet is választhat!
  • Gyors és kényelmes futárszolgálat vagy ingyenes személyes átvétel!
  • Garantált minőség: 100% garancia

 

Kérdése van? Hívja a 0630/954-67-67 számot!

 

 

A szerzőkről:

Bognár Amália

Magyar nyelv, irodalom és történelem szakos tanár vagyok. Az egyik legfőbb feladatomnak tartom a digitális világgal kapcsolatos szemléletformálást, amely a közvélemény, a szülők, a pedagógusok, diákok erről alkotott véleményét hivatott alakítani. Az elmúlt években e célból kezdtem el publikálni a gyakorlatban kipróbált ötleteimet, tapasztalataimat, valamint szakmai blogot is indítottam, ahol digitális feladatokat, programokat ajánlok pedagógusoknak (http://qqcska.blogger.hu/).

 

Havassy András

A Budapest II. kerületi II. Rákóczi Ferenc Gimnázium földrajztanára vagyok. 1994 óta dolgozom tanárként, és azóta folyamatos önképzéssel tanulom az IKT eszközök használatát. 2014-ben kezdtünk el diákjaimmal okostelefonokat használni órákon. Elsősorban olyan alkalmazásokat kerestem, amelyekkel saját tananyagokat lehet létrehozni. Már a telefonok használata előtt is az előhívás alapú tanulásban rejlő lehetőségekkel próbálkoztam, így a tesztprogramok kerültek érdeklődésem központjába. IKT és BYOD tapasztalataimról blogot (havassy.wordpress.com) írok és több mint 10 éve honlapomon (www.havassyandras.com) osztom meg a tanításhoz használt segédanyagaimat.

 

 

Nemes-Nagy Katalin Erika

Nemes-Nagy Katalin Erika vagyok, a Szegedi Szakképzési Centrum József Attila Általános Iskolája és Szakképző Iskolájában tanítok közel tíz éve természettudományos tárgyakat, valamint HÍD programos gyerekek osztályfőnökeként tevékenykedtem. Az első években el sem tudtam képzelni, hogy itt lehet 21. századi módszerekkel tanítani. Lépésről lépésre haladtunk előre és próbáltunk ki új dolgokat, ami bevált, az hosszú távon beépült a tanulási folyamatukba. Még ma is gyakran érzem úgy, mintha egy GPS navigátor lennék egy rutintalan sofőr autójában, annyiszor tervezünk újra. Valahol épp ez a csoda ebben, nem? Folyton reagálni a változásokra, keresni az újat. Számos sikeres, mintaértékű és legalább ugyanennyi botladozó, kevésbé jól működő projekt után sem cserélném másra.

.

Váczi Dorottya

Váczi Dorka vagyok, a Neteducatio szakmai munkatársa és egy budapesti tánciskola történelem-magyar szakos tanára, több mint tíz éve a tanári pályán. A tanítás egyrészt hatalmas motiváció, hogy folyton továbbképezzem magam, másrészt a Neteducationál végzett szakmai munkámnak és a megismert módszereknek kiváló gyakorlati terepe az iskola. Amióta belekezdtem ebbe a „párhuzamos projektbe”, olyan témákban volt lehetőségem elmélyülni – és azokat a gyakorlatban is tesztelni –, mint a gamification, a demokratikus nevelés, a pozitív pszichológia a pedagógiában, a szülőkkel való együttnevelés, az optimizmus- és mindset-tréning vagy a mindfulness. És persze nem maradhat ki a sorból a digitális eszközök használata sem, melyet elengedhetetlennek gondolok a 21. századi iskolában. Ezek a szemléletformáló módszerek megváltoztatták a tanításhoz való viszonyomat, és vele együtt az életemet. Ebből igyekszem átadni – lelkesedést és módszertant egyaránt –írásomban.